Ook dezelfde service ervaren?

Neem contact op

Of bel 074 808 0235

Veelgestelde vragen

Tenzij nadrukkelijk anders is vermeld geldt voor alle uitgevoerde reparaties en de daarbij gebruikte onderdelen onze gebruikelijke garantietermijn van 6 maanden. Op vochtschade kan helaas geen garantie worden geboden.

Heeft u vragen of wellicht een klacht na aanleiding van de uitgevoerde reparatie dan verzoeken wij u meteen na het het constateren hiervan contact met ons op te nemen. U kunt zich 24/7 met uw vragen en/of klachten richtten tot onze klantenservice: info@jangorter-iphone.nl.

Direct een afspraak maken!? Wij zijn dagelijks van 10:00 tot 20:00 telefonisch bereikbaar op 074 – 851 27 61
Op zondagen en feestdagen zijn wij gesloten.

Voor alle andere informatie of het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen door middel van het contactformulier op deze website.

 

Uw persoonlijke gegevens waaronder ook uw e-mailadres worden enkel en alleen gebruikt ten behoeve van de dienstverlening van Jan Gorter en zullen geenszins aan een derde partij worden verleend. Wij gaan altijd uiterst discreet met uw gegevens om zoals ook omschreven staat in onze algemene voorwaarden.

(Artikel 17 Geheimhouding)
17.1 Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van hun overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de andere partij is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De partij die vertrouwelijke informatie ontvangt, zal deze slechts gebruiken voor het doel waarvoor deze verstrekt zijn.

 

Om uw toestel na reparatie te kunnen onderwerpen aan een testprocedure hebben wij toegang tot uw systeem nodig. Voor een snelle en goede afhandeling van de reparatie is het van belang dat het toestel goed getest wordt. Zie ook artikel 17 van onze algemene voorwaarden.

(Artikel 17 Geheimhouding)
17.1 Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van hun overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de andere partij is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De partij die vertrouwelijke informatie ontvangt, zal deze slechts gebruiken voor het doel waarvoor deze verstrekt zijn.

Alle reparatietijden staan per uit te voeren reparatie vermeld in onze prijslijst. Deze reparatietijden zijn een indicatie. In uitzonderlijke gevallen kan dit langer zijn dan omschreven. Aan deze indicatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Wij adviseren u om uw toestel indien mogelijk vooraf te synchroniseren met iTunes. In sommige gevallen wordt uw toestel automatisch via wifi gesynchroniseerd met iTunes. Deze optie kunt u kiezen in iTunes. In dit geval zijn al uw gegevens al opgeslagen.

Heeft u gekozen om uw toestel handmatig via iTunes te synchroniseren dan is het aan te raden dit wel even te doen voorafgaand aan de reparatie. Zorgt u er ook voor dat de iOS software up to date is. In principe blijven uw gegevens tijdens de reparatie op uw toestel opgeslagen. Enkel in een uitzonderlijke situatie kan dit echter niet het geval zijn waardoor wij hier geen 100% garantie op kunnen bieden.

Op de achterkant van uw iPhone of iPad staat een modelnummer vermeld. Model gevolgd door een hoofdletter A en een modelnummer. Bijvoorbeeld Model A1687 (iPhone 6S plus)

De uitgebreide specificaties worden op basis van dit modelnummer o.a. op de Apple website vermeld.

Voor iPhone:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201296

Voor iPad:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201471

In geval van vochtschade is het zeer aan te raden als uw i-device nog aan staat deze per direct uit te schakelen en uitgeschakeld te laten. Biedt indien mogelijk uw toestel op korte termijn aan voor reparatie. Als u het toestel wel probeert te activeren kan er onherstelbare schade door kortsluiting in uw moederbord optreden. De reparateur activeert uw toestel ook pas na reiniging van alle interne componenten waardoor uw toestel in 90% van de gevallen weer hersteld kan worden.

De mogelijkheden
en prijzen

Benieuwd naar de prijs? Bekijk de prijslijsten of:

Voor de complete lijst en actuele prijzen:

Apple iPhone reparaties

Apple iPad reparaties

Veelvoorkomende reparaties voor iPhone & iPad

Veel voorkomende iPhone reparaties die wij verrichten op ons servicelocatie in Hengelo óf op locatie in Hengelo of Enschede en omstreken zijn bijvoorbeeld: iPhone achterkant vervangen, iPhone scherm en glas vervangen, iPhone speaker kapot, iPhone aan/uit knop kapot, iPhone display vervangen, iPhone waterschade, kapotte iPhone 4/4s repareren en herstellen, kapotte iPhone 5/5c/5s repareren en herstellen, kapotte iPhone 6/6 plus repareren en herstellen.

Voorbeelden van veelvoorkomende iPad reparaties zijn: iPad scherm of glas vervangen, iPad batterij vervangen, beeldscherm iPad display vervangen, iPad mini reparatie. Kortom: Jan Gorter is hét adres voor uw tablet-, gsm-, smartphone- en telefoon reparaties.
Neem vandaag nog vrijblijvend contact met ons op. Wij staan u graag te woord.

Neem gerust
contact op

Vragen over onze diensten en service stelt u eenvoudig met behulp van onderstaande contactformulier.
Voor afspraken kunt u dagelijks van 10:00-20:00 telefonisch contact opnemen met 074-851 27 61 of u kunt een afspraak maken via Whatsapp op 06-279 09 533


Binnen 24 uur heeft u een reactie!
  •